Just nu...

... så är jag upprörd och arg över ett antal saker. Bland annat att facebook inte funkar och att jag precis börjat läsa en bok om våldtäkter. På riktigt. Om hur Sveriges samhälle och domstol dömer våldtäktsmän. BLIR SÅ JÄVLA ARG! Måste avreagera mig lite, ska diskutera denna boken med mamma sen, har fått den av henne.
Tex, om en tjej har flirtat med en kille under en hel kväll, och liksom sagt ja till drinkar osv, så har killen tydligen rätt att ha sex med henne senare på natten. Vad är det?? Och domstolen accepterar detta, för det är ju så killar funkar. Kan ni fatta? Det är så dom resonerar, fyfan jag blir äcklad.
När jag läst slut denna boken kommer jag skriva ett sjukt långt inlägg om det. Och jag tycker alla ska läsa den.

Nu så ska jag försöka få facebook till att funka, sen så blir det käk med familjen, alltså en rätt så chill kväll.
Jessie, du får klara dej utan mig ikväll, nästa helg så då jävlar i det blir det pardeeeey.
På tal om det, vad händer på Valborg? :D
Alltså jag älskar valborg, tycker det är skitkul. Förra årets valborg slutade med att jag och Martin kraschade på en gräsmatta och sen drog hem till mig där det redan var folk och kollade film. Haha, ändå rätt kul.
Har en känsla av att detta året kommer bli så himla mycket bättre!

Sitter och lyssnar på Lars Winnerbäcks fina låtar just nu. Han har blivit min nya favorit alltså, så himla fina texter, snacka om att känna mycket kärlek!

Kommentarer
Postat av: Martan

Valborg! =D

2010-04-24 @ 18:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0