SNARK

Snälla låt helgen komma snart så jag kan få sooooova. Fredag natt lär det väl inte bli så himla mycket sömn, vi får väl se hur det blir med allt.
I alla fall, näst sista skoldagen idag, och även den längsta! Men vi skippar ett par lektioner, för idag ska vi på skolbio, wiho. Filmerna brukar alltid vara extremt dåliga och jag kommer nog sova mot någons axel hehe. Nej skoja bara men den kommer säkert suga?
I morgon har vi bara tre lektioner tror jag? För vi ska iväg på ungdomsmässa. Och DET är är däremot roligt. Man skrattar hela tiden, jag kommer nog få kramp i magmusklerna eller nåt ;)

Jag måste snart ta och bege mig iväg till the school, orkar inte egentligen.. Ska även försöka dra ner till stan idag och kanske köpa lite strumpbyxor osv till fredag :)
Så ni får ha en bra dag, puss! ♥


JESSIE JAG SAKNAR DIG!!
Gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0