ZzzZZZzz

Fatta hur trött jag är? Därav snark-tecknen ;)
Har sovit rätt dåligt i natt, hade ont i magen osv, hatar det..
Så sket i träningen idag, och skiter i grillningen ikväll, och tillbringar kvällen i min säng med godis och film.
Just nu så är det Lars Winnerbäck som gäller.

Aja, fredagen var i alla fall mysig, som sagt så stack vi ifrån skolan vid tio, chillade hemma hos Bella med film (Hata Göteborg mohahaha) och makaroner. Sen hem till Jakob, kollade film och käkade pizza. Vaknade vid halv tio idag av att deras hundar började skälla som galna, så vi drog ner vid tio och åt lite :)
Promenerat har vi också, så duktiga som vi är ;)

Nu så ska jag nog ta och sätta mig ute, det är fint väder igen!

Vad ska alla göra i helgen då? :)



HAHAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: camilla :D

HAHAHAHAHA omg amanda xD vilken bild :p

du e sjuk ;D<3

2010-04-25 @ 19:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0