Lars Winnerbäck!!

Igår kväll kan man ju inte ens beskriva alltså. Var i Malmö med Jessie och Jakob, och kollade på Lars Winnerbäck. FYYFAN vad bra han var, det var ju helt grymt alltså! Stämningen var galen, och hans låtar är ju bara så himla bra, kändes som hela Malmö bara var helt inne i musiken. Går inte att förklara som sagt! Vi fick i alla fall nästan alla våra favoritlåtar spelade, och det var så himla härligt. Vi var lite oroliga för Elegi, men han spelade den som extranummer, kändes som en göttig avslutning på kvällen! Tågen strulade lite dock, vi stod i kö cirka tjugo minuter till att trycka biljetter (!!!!!!!) och sen fick vi stå i mer kö för att få gå på själva tåget. När vi var på tåget, fick vi vänta på perrongen i några minuter innan vi slutligen fick åka mot Eslöv. Klockan var runt halv tolv.
Och dom tog aldrig några biljetter. Sur? JA.
Vi var i alla fall i Eslöv vid lite över tolv, och hemma vid halv ett-tiden tror jag :P
Såå, sov cirka fyra timmar i natt. Och sen skola idag, göttans!
I alla fall, skola idag, började med samhällskunskap, sedan håla på engelskan, sedan lite fika (drickyoghurt (y) ), sedan danska och sedan käk och sedan idrott. Vi sprang cirka 1,7 kilometer totalt. Jag var astrött efter det, dålig kondis som jag har. På torsdag ska vi springa fyra. Taggad? E nä.
Det får gå som det går. Vilket innebär att jag får gå. Mohaha.
Ha det bra, puss! ♥

JESSIE, SKICKA BILDERNA FRÅN IGÅR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0