Måndag 30 augusti

Har spenderat en mysig helg med älsklingen, var lite i Lund och så, annars mest bara chill :)
Sen måndag idag, upp vid sex och fixade sig, sen iväg till skolan. En tråkig och två hyfsade lektioner innan lunch, sedan gympa och löpning. 3,6 km löpning + 1 km powerwalk, tycker jag ändå är ganska duktig för att vara jag :)
Sen hem, chilla lite, åt lite, iväg till gymmet, dog av ännu mer träning, hem i duschen och sen ska jag egentligen plugga nu, så får väl göra det den sista halvtimmen innan jag måste sova för att orka upp klockan sex igen i morgon.
Lär bli en lång dag med mycket träningsvärk i morgon.
Kan seriöst inte gå nästan för är så TRÖÖÖÖÖTT i benen. Icke bra.
Aja, nu ska jag läsa epoker och händelser i historien, applåder tacktack.
Och Jakob är i Stockholm och jag vill också till Stockholm.
För övrigt blir det en traadig lördag för ingen vill/kan va med mej...
Pusshej!♥


Bjuder på en osminkad bild från Kroatien bara för jag vill tillbaka dit :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0