Mf!

Nu är helgen hääär och dags att dra till Malmö ikväll ;)
Har inte skrivit de senaste dagarna, men har inte haft tid/lust. Har börjat skolan (!!) på Katte i Lund, det är lite av en snobbskola, men det verkar ändå vara kul folk där. Min klass verkar asbra, vi har haft rätt kul, börjar lära känna några av tjejerna och dom verkar sjukt snälla hela högen :) Även killarna verkar såklart schyssta, men har inte hunnit snacka så mycket med dom än :P Har då varit i skolan sen i onsdags, men onsdagen var mest träffa klassen och ha rundvandring på skolan. Så började elva och slutade halv två. Ganska chill.
Torsdagen började man kvart över åtta och gick till fyra. Längsta skoldagen i mitt liv! Vi skulle då fotas för nåt leg man ska ha i matsalen, hoppas att mitt foto inte blev katastrof! Kommer nog få dom på måndag.
Vi hade första lektionerna, mest träffa lärare och gå igenom saker. Gympaläraren verkar vara aschill! Vi ska dock jogga i sex veckor, det gillas inte :( Men men!
Fredagen började med musik, läraren där verkar också vara bra! Rätt ung, det gillar vi också. Sen så var det naturkunskap, vi gick mest igenom saker där också och timmen gick snabbt, facebook i mobilen under bordet, så kan man också få tiden att gå!
Efter det, första lektionen i danska! :D Grymt rolig lärare, tror aldrig jag har skrattat så mycket på en lektion, när jag inte skrattar med mina kompisar. Gick igenom grejer där också, men det var roligaste lektionen på länge, och då räknar jag nian också!
Så skolan verkar chill, och nästa fredag är det inspark! Vilket innebär: lekar i Stadsparken på dagen tsm med tvåorna och ettorna, och på kvällen pardeeeeeeey. Kommer bli chill! Missar dock sista kvällen på Malmöfestivalen, men vadå! Man har bara en inspark på Katte i sitt liv ;)

I alla fall så igår kväll så firade man mor, mormor och farmor på kinarestaurang. Mysigt. Sen så sov Jakob här, han är dock och spelar nu men kommer snart hit, blir lite fix och så, sen blir det iväg till Nathalie innan vi drar in till Malmö. Så har inte tid att skriva mer nu, ha en bra lördag! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0