Sång

Japp, i morgon börjar min sång, vilket jag har längtat efter och det kommer bli super!
I morgon går man till fyra, roligt värre yes. Har typ inga roliga lektioner heller vad jag vet :(
Men KLAGA.
Ska ju på SÅNG. Asbra!
Onsdag blir det stressigt men jag ska nog få ihop det på ett eller annat sätt. Slutar kvart över fyra, så tar 42-tåget från Lund, är i Eslöv tio i och drar direkt till Coop. Ska sedan jobba där, och sedan vill jag vara i Malmö klockan sju. Kommer jag vara där sju? Nej, inte om jag måste ta upp allt som jag ska. Skulle behöva göra hälften på onsdag och hälften på torsdag. Det hade varit bäst. Får snacka lite med Krille ;)
Vi får se hur allt löser sig.
Det ordnar sig ;)

Nu är klockan kvart i tio, vilket betyder sängen för Amanda eftersom jag sov cirka fyra timmar i natt och jag är duktigt trött! Skriver igen i morgon, puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en bra dag :)

2010-08-24 @ 09:05:13
URL: http://gothicromance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0