Torsdag 12 augusti

Som sagt torsdag idag, och det betyder att det är fredag i morgon :D Vilket ju såklart är skitkul och extra skönt eftersom det är min sista jobbdag i morgon. Ska vi slå vad om att timmarna kommer gå i slow motion? ;)
Men aja, blir nog en rätt chill helg, och nästa vecka börjar ju skolan. Måste hinna fixa lite grejer inför det, typ kalender osv :P

Osså ska jag snart iväg på tråkigheter, igen, kan man ju säga.. Ska på urnsättning, och kommer nog inte vara på blogghumör efter det, så skriver nog igen i morgon. Eller när jag orkar. Men det ska inte bli ett sånt långt uppehåll igen, det kan jag lova. Vi ska iväg vid tre så har fortfarande en halvtimme tills dess, men hade helst velat slippa helt. Fan detta drar ju upp alla känslorna igen. Snackade lite om det med Mattias då när vi träffades, och det var skönt att prata om all skit. Tack för att du lyssnade <3 Och eftersom du varit med om samma sak, känns det lättare också..
Alla säger att dom vet hur det känns, men ingen vet hur det känns, alla känner olika. Och jag känner som jag gör..
Nu ska jag dock inte prata om sånt, då blir både jag och alla andra deppiga.
Men ska nog i alla fall inte skriva mer ikväll, tror inte det i alla fall.
Så skriver igen i morgon.

En rolig sak iaf, får lön i morgon :) 2200 rakt ner i fickan. Nästa månad kommer typ tre-fyra tusen till ;)
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0