Torsdag 26 augusti

Tjabba!
Hade inte tid till att skriva igår, var inte hemma förrän vid elva igår kväll.
Skola först då, gick till kvart över fyra, tog sen tåget hem och var i Eslöv vid fem.
Stack till Coop och jobbade lite, har aldrig jobbat så snabbt i hela mitt liv, och var klar på lite mer än en timme.
Och jag snabbade mig för att sen så drog jag och Jakob till Malmö och kollade på NRJ!
Vi missade första halvtimmen, mest på grund av att tåget stod stilla pga "obehöriga personer på spåret".
Trevliiiigt.
Vi kom i alla fall dit vid halv åtta eller nåt, vi fick ställa oss längst bak, för stället var ju fullpackat.
Efter ett tag träffade vi Alizia och Natta :) Och vi sjöng till Rasmus Seebach, eftersom vi numera kan den låten ;) Har ju liksom lyssnat på den på dansklektionen ;) CHIIILL!
Engel och Natteravn ftw!
Aja, sen var vi hemma vid halv elva, Jakob sov hos mig, och klockan ringde sex. Kul!
Aja, blev att byta om till gympakläder för första lektionen innebar gympa och löpning 3.6 km. Jag klarade 3 av dessa! Så är väldigt stolt över mig själv med tanke på att jag inte sprungit på flera månader :)
Efter det en välförtjänad dusch, sen tre timmars håla. Drygt. Men vi drog ner till stan lite, jag handlade leggings och jag och Josefine köpte varsin kaka på Subway :) Alltså ganska trevlig håla.
Sen efter det svenska, sen matte, och jag lovar att om jag hade lagt mig ner på bänken så hade jag somnat.
FY VAD VÅR LÄRARE ÄR TRÅKIG!
Hans röst är helt galet sövande, alltså man ville bara sova. Plus att matte är det tråkigaste som finns, och det enda han gjorde var att tjata om mayafolkets siffersystem???!!
Vi fick iaf sluta 50 min tidigare för vi hade inget att göra :D
Sen lite rast och sen natur för halva klassen, vi labbade lite och vägde vatten.
Sen slutade vi fyra och sen drog vi hem. Snackade lite med Martin och sen har jag mest bara chillat.
Är astrött, har ju sovit fem timmar i går natt. Ska sova mer i natt istället :)

För övrigt så hade jag och Alizia lite kul på hålan idag, och detta blev resultatet:


Ja så det kan gå!

Nu så ska jag ta och göra nåt annat. Puss!♥

Kommentarer
Postat av: alizia king of skåne

OMG KVINNA BILDEN PÅ MEJ!!! (L)(L)

asso jag vet inte, tror fan att vi kör på det :O

2010-08-26 @ 20:59:52
URL: http://aliziaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0