I'm back!

Okej, snart en vecka sen jag skrev, men har haft lov med stort L, och bara tagit det lugnt i stort sett. Julafton var ändå rätt mysig, och fick en del julklappar som jag är nöjd med, och folk blev nog nöjda med mina klappar också kändes det som! :)
Mellandagarna har varit chill, har varit på Nova en gång och köpte en skjorta. Har även firat ett år med älsklingen, supermys!
Och i morgon är det nyår!!
Ska dock jobba fram till fyra, men sen blir det hem till Bella och käka, sen blir det hem till Jakobs kompis och röja ;)
Kommer nog bli hur kul som helst!
Nu ikväll ska jag mest ta det lugnt, ska kolla lite i H&M katalogen, och nog kolla lite film och så.
Ha det gött! ♥


Gammal bild men ändå najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0