Aww

Alltså kom precis hem från gymmet, och VÄRLDENS sötaste där!
Ett par i kanske, 70-80 års åldern som skulle träna ihopa! Så sjukt söta alltså! Och när tanten (vafan kom inte på nåt bra ord xD ) inte orkade så hjälpte hennes man henne :') Sånt gillar vi! Jag kan se mig själv om en sådär 50 år, träna tillsammans med mitt livs kärlek, aww :D Jättegulligt, ni skulle sett dom :D

Nu så sitter jag och väntar på att duschen ska bli ledig, hmm känner vi igen detta från efter träningen igår?
Tur att brorsan är jätteseg, så jag får sitta här och lukta äckligt och känna mig väldigt äcklig, och nu äcklar jag er helt gratis, varsegod!

Och jag kan inte säga tillräckligt med förlåt till MATTIAS, som jag egentligen skulle firat i morgon, eftersom han fyller år, massa grattis ♥ men har dubbelbokat mej :'(
Jag ska fira dej på osndag, jag får ta mej tid då!
Förlåtförlåtförlåt, jag vet att jag har gjort detta innan, men förlåt mej okej? ♥

Kommentarer
Postat av: Mattias

okej fyra mig på onsdag då det blir awesome :D:D:D I MISS YOOUUUU <3<3<3<3<3

2010-02-22 @ 21:23:49
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay-

Godnatt:D hoppas du får en fin natt :D

2010-02-22 @ 22:36:47
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0