:(

Finns ingen bättre rubrik.
Ja, mitt hår blev katastrof igår, och då menar jag RIKTIG katastrof, så ska iväg till frisören om ungefär en timme för att se om jag kan färga om det. Men mitt hår kanske är för torrt, och då kommer jag nog gråta i en vecka och en köpa en peruk :( Jag skojar inte.
Fyfan vad jag bölade igår, inte klokt alltså.

Förmodligen ska jag träffa Mattias sen också, så måste slå in hans present, :)
Sen bio ikväll hoppas vi, om där är platser kvar, det går liksom inte att boka. Men men, annars får vi hitta på nåt annat kul :)

Nä nu måste jag gå ner och fixa Mattias present innan det är dags att sticka ner i stan.
Ska dock höra om mamma kan skjutsa mig så jag slipper visa mitt huve för alla. Ja så illa är det! :o
Men hoppas att ni hade en bra kväll igår iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0