Helgen

Ja, nu var det söndag igen, rätt trist alltså. MEN inte vilken söndag som helst, alla hjärtans dag är det ju ;)
Har spenderat ungefär hela helgen med Jakob, kollade bio och sånt igår och allmänt mysigt :)
Sen så fick jag en jättesöt present av Jakob, tack älskling :)
Och en lite mindre söt present av min bror.. Såna skämtgrejer, godis som smakade tvål, och nån grej som såg ut som godis men när man öppnade den så flög det ut en svart grej, träffade mig nästan i ögat.
Tror jag ska slå honom sedan ;)
Ska träna sen idag också, rätt gött.

Ja, melodifestivalen igår :P Såg snabbgenomgången typ, där var väl två bra låtar ungefär, dom som gick vidare, haha. Men personligen så bara ääääälskar jag dansband, det är typ det bästa på denna jord!
Not.

Men aja, ni får ha det så bra :)


Rätt gammal bild på mig, varsegod ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0