Måndag

Har varit lite lat idag, men satte igång datorn typ precis, har inte orkat, och knappt haft tid.
Kom hem lite över tre och stack ut och hälsade på Jessies nya hundvalp, har nog aldrig sett nåt gulligare!
Efter det så stack jag iväg och tog spruta och grejer, ont gjorde det :(
Sen hem, äta, träning och hem och duscha.
Så nuuu, vet jag inte vad jag ska göra, får väl se.
Och lade inte upp någon dagens outfit bild idag, för har inte tagit någon mohahaa.
Men hade i alla fall på mig dom gråsvarta jeansleggingsen och en svart långärmad tröja typ. Så rätt tråkig outfit, knappt värt en bild ens en gång.
SHIT i morgon bitti är det nationella prov, nervös? japp.
Kan verkligen inte sänka mej i nåt ämne för då kommer jag inte komma in på mitt gymnasium :(
Men får kämpa på som satan så ska det nog gå ;)
Får se hur mycket jag hinner blogga i morgon, ska träffa Mattias först och sen iväg på sång två gånger, sjunga duett en gång med honom, och sen solo. Sen direkt hem till Jakob. Så är inte hemma förrän på kvällen, får se om jag orkar då, annars får ni stå ut ;) Eller du kanske, hur många läser bloggen egentligen hehe.
Nu har jag inte så mycket kvar att skriva om, hehe, ointressant liv yesbox.
Men skriver i morgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0