Tjena!

Sitter och ska kolla på Melodifestivalen på internet, för jag orkade inte se det igår, hehe.
Har sett överallt att en massa folk hejade på Sibel, men att hon inte ens gick vidare till andra chansen, tycker nog att hon är lite ägd.
Och hörde att hon blivit intervjuad i radio i morse, och hon hade sagt att det var Skånes fel att hon inte gick vidare. Att det var för mycket information för skåningarna att ta in. BITCH!!?!?!
Det roliga är att hon är ifrån Kristianstad, alltså är hon själv skåning. Sånt retar mig, grrrrr.
Skåne är bäst, så är det bara!

Blir ganska så händeselös dag idag också, men ska i alla fall träna idag, skönt :)
Sen i morgon så är det skola igen, herregud. Jag orkar inte, vill ha sommarlov nu och alla np avklarade.

Åååh, mitt internet laggar så går inte att se melodifestivalen :(
Aja, får väl se om det går bättre sedan.
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0