Ujuj

Ja, hemma från stan igen. Skulle ju ner där för att köpa biobiljetter, men kommer hem UTAN biljetter och istället med lite grejer från Lindex. Hur är detta möjligt? Ja ingen aning, men fina grejer blev det :D


Nu på vintern så till svarta eller jeansleggings, men sen till sommaren till ljusa jeansshorts, gladiatorsandalerna som jag kanskekanske får köpa, och snygga glasögon! Gah!


Till jeans eller shorts, snyggt!

Och fick även med mig ett lila nagellack och ett armband, hehe :)



Nu ska jag äta! Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du intresserad av cupcakes,gamla saker,gammal musik,gamla kläder,50-80 talennostalgi,långt hår,färg,rockabilly så kika in hos mig :)

2010-02-22 @ 19:29:04
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0