Wiho

Har precis käkat semla. Det är ju trots allt fettisdagen, då får man faktiskt käka massa onyttig grädde mitt i veckan ;)
Åt den dock direkt efter maten, vilket inte var så smart, för nu mår jag illa, hehehe clever amanda.
Men men, det var nästan värt det, för det är rätt gott.

För övrigt så hade vår klass typ två timmars gympa idag, vi snyltade lite på 9e:s lektion, för vi kände att vi har haft för lite gympa mohaha. Så efter det var man ganska slut, och har vart trött hela dagen, så kan det vara. Hade även matteprov, och det kändes bra så hoppas att jag inte är helt retard och inte har fattat nåt.
Och det är i stort sett allt kul som hänt idag, hehe.
Och på grund av att jag hade mjukisbyxor och tjocktröja idag i skolan, kände jag att dom kläderna inte var värd en bild ;) Alltså ingen bild idag!

Missade min sånglektion idag :( Kom på att ojsan jag har sång idag!!! när det var typ tio minuter kvar av den :(
Men SCH jag får skylla på nåt annat.
Nej nu ska jag nog ta och göra något annat, hare brao posshaj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0