Semester yeees

Sitter nere i Kroatien just nu och forsoker vanja mig vid ett icke svenskt tangentbord ;) hyfsat jobbigt..
I alla fall sa ar det basta vadret och riktigt najs med medelhavet, pool och bara ta det lugnt och sola! Har ar cirka hundra grader varmt men man overlever for det ar sa skont!
Har varit har sen i lordags, och man kan ju saga att vi hade en rolig bilfard hit.. Vi akte vilse lite da och da och vi kom in i Italien fast det inte var meningen, snurrade tre varv i rondeller och hade oss.. Haha men vi hittade i alla fall hit till slut och nu bara chillar vi ;)
Aker harifran den 17e, sa fram tills dess ar det bara PRESSA som galler, ska flasha min snygga branna sen nar jag kommer hem till sverige igen ;)
Ska aven sagas att jag saknar folket hemma i Eslov, har har man bara familj och umgas med. :P
SAKNAR JAKOB!!♥♥

Nu pallar jag inte sitta inne mera, ska dra ut i solen ;)
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Alina

Haft en bra dag? =)

2010-07-08 @ 19:42:23
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0