Sommarbreak

Japp, som ni märkt så har jag tagit lite sommarbreak i bloggen här ;)
Har jobbat, har varit med Jakob, har firat midsommar hos Bella, som förresten var så roligt att man knappt kan fatta det:D
Var på Lomma beach i tisdags med Jakob och Bella, och även Frida och Emil efter ett tag ;) Dom var vilse i cirka två timmar, skitkul! :P
I alla fall hade vi roligaste dagen där, Bella höll på att drunkna (på skoj) och jag skrattade så jag fick ont i magen!
Fick även lite fler skrattanfall, och Bella tog några foton så tror bilderna kommer sen :)
Åker dock till KROATIEN i morgon bitti!!!!!
Bilen härifrån startar klockan 06.00. Upp innan fem, roligt värre ;)
Alltså lite mer sommarbreak, är där nere i två veckor och steker :) Hittar kanske en dator någonstans, men det är ju inte svenskt tangentbord.. Men det går nog bra.
Det enda dåliga med denna resan är ju att man måste vara borta från Jakob i två hela veckor :( Kommer sakna dej som in i älskling ♥
Veckan efter resan blir det Åhus, typ fyra-fem dagar. Kommer också äga fett mycket!
Sen är det jobb i tre veckor till ;)
Gött med pengar!

Sen är det Katte som gäller! Fick reda på idag att jag kom in, och blev skitglad! Kommer gå där med skitungen Alizia och Stiniiiiis :D

Nu måste jag fortsätta packa till imorgon, längtar satan men vill samtidigt stanna kvar hos baby min.
Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: jakob

Kommer sakna dig älskling <333

2010-07-01 @ 19:55:42
Postat av: Bella

Ha det bra i Kroatien :D

2010-07-01 @ 20:23:18
URL: http://deadphoenix.blogg.se/
Postat av: aalizia

omg vi kommer äga ut katte :D:D

när du kommer tillbaka ska!!!! vi va :D:D

just so you know! ;);) <3<3<3

2010-07-01 @ 23:46:01
URL: http://aliziaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0