2 juni

Idag har varit en bra dag!
Har haft värsta sommarvädret och vi har chillat i skuggan. Dock så får jag nog dåligt på ett läxförhör vi hade i so, för jag visste inte om det. Aja, jag kunde lite.
Fick tillbaka lite nationella prov och så, i engelska fick jag alla mvg :) Lite stolt.
Har även skrivit en kärleksdikt, är hyfsat nöjd ;) Får hoppas att jag får hyfsat betyg på den också!

Har även varit i Lund med Jakob och letat klänning till lärarmiddagen. OCH JAG HAR FAN HITTAT EN!
Shit vad skönt det var alltså, har varit helt orolig att jag inte skulle hitta nåt!
Eslövs klänningar kan btw dra åt helvete, jävla skit. Haha ett tag var jag beredd att gå i jeans, fick damp på dom klänningarna.
Aja, har hittat en söt och fin i alla fall, visar väl den nån gång :)
Kommer förmodligen ha en jeansjacka till, som nog kommer åka av under kvällens gång hehe. Vet dock inte om jag ska ha klackar eller gladiatorsandaler. Guuud vilka problem man har som tjej ;)
Köpte även ett par asfina shorts, så riktigt nöjd med dagen :)
Träffade även Ida inne på Jack & Jones, riktigt trevligt att träffa henne igen!

Nu så sitter jag och håller på med kvällens mustdo, nämligen min NO uppsats. Är dock snart klar :)
Så får hoppas att jag får hyfsat betyg på den också :o

Men får fortsätta nu, skriver sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0