Jägers idag!

Sitter just nu och diggar lite bra musik och ska snart in i duschen för att sedan äta lite snabbt, fixa mig och sen dra till Sandra och sen dra till Jäggan, allra sista högstadiejägers. Kommer nog ändå bli kul :)

Aja, har vart varmaste dagen hittills i år, så sjukt varmt har det varit! Dock är det rätt najs! Nu är sommaren här på riktigt, och jag hoppas den stannar ett par månader ;) Låg ute och solade innan, såååååå gött!

Har haft lite kamratstödjaravslutning idag i Trollsjön, missade ett par lektioner där. Rätt chill. Kommer fan sakna människorna! Så himla roligt folk! Var även på modevisning, niorna som sytt kläder gick :) Vissa var faktiskt riktigt fina! Jag vill med kunna sy :(
Har även fått reda på lite betyg idag, jag har höjt mig i två SO-ämnen!!! :D:D Så glad!
I kväll efter jägers så sticker jag hem till Jakob, sover där och kommer väl hem någon gång på eftermiddagen, för ska be pappa fixa min iphone :D:D:D
Sen iväg på kalas hos Bo, min mormors särbo typ. Kommer nog ändå bli rätt trevligt :)
Sen så får vi se om jag kanske sticker och tränar på söndag eller nåt. Har ändå inget annat för mig.

Ni hör ju att jag har en del för mig så kommer nog inte skriva så himla mycket nu i helgen ;)
Men om inte annat så uppdaterar jag satan på söndag, med bilder från jägers och kanske från kalaset också.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, och sedan bestämma mig för om jag vågar ha klackar eller om jag köttar mina fötter + att jag har skoskav på tårna. Vi får se :D

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0