Värme!!

Nu har sommaren i alla fall äntligen kommit hiiit :D Så himla skönt. Hade shorta för första gången idag, najs alltså!
Har haft en kul dag idag, har visat upp en låt för Sofie musikläraren som jag och Jessie ska sjunga tillsammans med Simon, Filip och Alec, och detta kommer vi göra på avslutningen. Skitkul!
Vi har även fått våra avslutningshattar, hattar av frigolit som man går runt med och låter alla skriva på, som ett minne liksom :)

Nu så ska jag nog snart ner och kolla snabbt på studenttåget, innan jag sticker hem, fixar mig lite snabbt, och sen drar jag på smyckesparty med mamma!
Så kommer inte hinna skriva förrän ikväll, men ha det bra!
Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0