Skolkonsert

Hade som sagt inga lektioner idag, utan var mest i musiksalen och repade. Riktigt roligt, och alla var så himla bra!
Hade en rolig dag, sjöng rätt mycket så är lite trött i halsen men aja. Vi har haft en rolig dag i alla fall med mycket skratt och mycket musik!
Kan ju säga att Marko har sötaste musiksmaken. Bland annat bumbibjörnarna ;)
Och så "fick" jag ett plektrum idag. Jessie stoppade det i min sko, sen så glömdes det bort så kom på det när jag tog av mig skorna här hemma, haha!
Lite bilder från konserten, och jag vet att dom inte är så bra, men det är en blandning mellan en dålig kamera och en dålig fotograf MOHAHA.


Kommentarer
Postat av: alizia

dålig fotograf, suck my dick :o <3

2010-05-29 @ 11:31:58
URL: http://aliziaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0