Ojoj!

Inte bloggat på två dagar men har knappt haft datorn igång på två dagar heller, så där har vi svaret ;)
Men nu är jag igång igen för jag har grejer att berätta!
Idag är det torsdag, och i morgon är det fredag, och då är det talangtävling som gäller! Börjar bli nervös som in i satan, men det ska nog gå bra :D
På lördag är det Valborg, och då blir det lite fest här i stan och kanske kolla på bålet och lite så, så gött!

Nästa vecka blir ett virrvarr av prov och bokläsning och skit.
Och det är snart maj. En månad kvar till sommarlovet, snacka om skönt!

Och, the best of the best is coming up ;) Jag, Josefine, Alizia och Jakob ska på derby den 24e ;) Det taggar vi.

Ha det riktigt bäst, i det absolut härligaste aprilvädret någonsin!
P.S mitt liv leker, aaaaaaah.

Puss!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0