31 augusti

Sista sommardagen idag. Och det var en klöddig sådan. Sol, regn, sol, regn.
Var i alla fall i skolan idag, pluggade ganska mycket, var på en exkursion med geografiläraren, faktiskt helt okej avbrott från skolan! Var vid en liten ravin strax utanför Lund, fint ställe!

Var i skolan till halv fem, sen kommer man till Centralen och då är det K-A-O-S med tågen.. Men lyckligtvis så kommer ett försenat tåg mot Eslöv bara ett par minuter efter att vi kommit dit. Så där hade jag lite tur! Var hemma lite över fem.
Har sen mest bara tagit det lugnt med Jakob, pluggat lite smått men orkar icke mer nu! Har ändå två timmars håla i morgon, så jag hinner göra det mesta då. Ibland är håltimmar bra!

Blir träning i morgon istället för idag. Jag har gjort något skumt med mitt knä så har superont så fort jag belastar det på ett speciellt sätt eller böjer det i vissa vinklar.. Riktigt jobbigt, med tanke på att det inte gör ont när jag går vanligt, så tänker jag inte på det, så gör jag något som gör riktigt ont :(
Men men!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0