Surgubbar

Detta är något av det värsta med att jobba i en butik. SURGUBBAR som kommer till kassan och bara ska skrika och bli arga. Var väldigt nära att tappa tålamodet idag, men jag fick andas djupt och räkna till tio typ. Men jag och en kollega redde ut hela misstaget så till slut blev surgubben nöjd......
Förutom detta har det gått bra på jobbet idag, ska snart gå och lägga mig så jag får sova några timmar innan en väldigt lång dag i morgon.

Jag vet att jag skriver väldigt mycket om jobbet just nu, men det är typ det enda jag gör, haha ;D
Skriver nog igen i morgon! ♥


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tänkte precis skriva till dig att ditt liv = jobb och Jakob XD HAHA kula

2011-08-17 @ 17:41:02
URL: http://noobjavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0