15 februari

Denna dagen har varit en ganska bra dag!
Matte första lektionen, jag och Alizia gjorde dagens goda gärning, vi hittade en mobil i korridoren, så vi lämnade den till receptionen, och sen kom den till sin rätta ägare :) Känns ändå gött.
Sen lite tråkiga lektioner bla bla bla, och jag fick rosor idag ^^
Skulle fått dem igår på Alla hjärtans dag, men dom som delade ut rosorna hade slarvat bort min lapp!! Men fick dem idag så dom står i en vas på mitt bord just nu!
Har annars mest bara chillat, varit på gitarr och det går ändå lite framåt, kul!
Resten av kvällen ska gå åt till att plugga danska och lite historia.
Ska lägga ut två låtar till er också bara.
Puss! ♥


Bild från nian. Mest för att det är så satans kallt ute och jag saknar sommaren :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0