Härlig helg!

Har haft en riktigt göttig helg uppe i Stockholm!
Gick upp tidigt på torsdag morgon för att ta bussen som gick halv åtta. resan tog cirka 8 timmar med lunch och pauser. Väl uppe så åkte vi till ett ställe för att repa (eftersom jag ju åkte upp med en orkester, fast jag spelar inget, haha!) Sen åkte vi och åt på ett ställe där orkestern alltid äter.
Sen checkade vi in, och typ somnade, haha! Nej, vi gick ut på en runda i Gamla stan, världens mysigaste ställe!
På fredag, lördag och söndag var det upp tidigt, käkade, repade och sen gick hela orkestern högvakten på Stockholms slott. Jag var moviemaker och satt uppe i slottet och filmade, ändå coolt! På lördagen sprang jag baklänges framför orkestern i cirka fyra kilometer för att filma. Fick rätt mycket beröm för detta.
På fredagskvällen tog vi en mysig båttur ut i skärgården, vi åt på båten, där det var typ fyrahundra grader. Sedan satt vi ute på däcket och myste och vi åkte till Drottningholm. Dvs där kungafamiljen bor.
Sjukt fint ställe!
Lördagskvällen spenderades på Gamla stans stortorg, där orkestern höll konsert och jag sålde skivor. Gick jättebra, och jag har pratat med typ alla turister i hela Stockholm. Har även tagit foto med ett par stycken, eftersom jag som alla andra hade uniform på mig, hehe!

Och btw, SJUKT HÄRLIGT VÄDER HELA HELGEN. Hörde att här nere var det typ 15 grader kallt och regn. I Stockholm var det 30 grader och sol. GÖTT.
Hade inte tid till att ta så mycket bilder, men några!


Vadå bästa utsikten? Här satt jag och filmade!


Yeah.


Drottningholm


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag pallar inte, så jävla fede chill outfit!

HAHAH du är ju kungen av kungarna i den grajen :D <3

2011-07-26 @ 15:51:08
URL: http://noobjavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0