Tre dagar sen sist

Japp, inte bloggat på ett tag nu. Men har jobbat exakt hela helgen och i går var min första semesterdag, så då orkade jag inte sätta igång datorn ens en gång. Idag är jag hos Jakob, själv hemma med hans föräldrar eftersom han jobbar. Ska försöka få igång hårddisken så jag kan titta på film, men det klöddar bara :(
Får väl ringa min datorexpert. Dvs Jakob.
Ska bara slappa hela dagen idag, sen i morgon blir det packning för fulla muggar, eftersom bussen mot Stockholm går på torsdag morgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan knappt fatta att det äntligen är dags! Kommer bli galet roligt.
Kan inte blogga på hela den helgen, men sen på måndagen kommer jag uppdatera mycket mer, så ni får hålla er!

Näe, nu får jag försöka få igång skiten här!
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0