16 maj

Nu är vi halvvägs in i maj, snart är det juni. Och vi vet ju alla vad juni innebär. SOMMAR. Och SommarLov. Och SommarJobb.
Men det kommer bli chill!
Idag är det i alla fall måndag. Tänkte berätta om helgen lite grann.
Fredags, Köpenhamn, som jag skrev allt om i ett inlägg lite längre ner.
Lördag, lite småfest hemma hos Jakobs kompis Kevin, vilket jag också berättat om. ^^
Söndag, chillade hemma. Tänkte kolla fotboll men hade inte kanalen. Men MFF VANN i alla fall och det är det som räknas!
Åkte till Jakob på kvällen och såg på hockey, som nog var den största besvikelsen på länge. Fy.
Aja, sov iaf hos honom, och sen idag var det skola, två lektioner.
Har även lämnat tillbaka min jumpsuit, som jag ångrade att jag köpte. Köpte istället en klänning med samma mönster som är snyggare :D
Visar den någon gång.
Puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0