19 maj

Ganska chill torsdag idag,tre lektioner, ändå var man i skolan från 10 till 3. Men, hade en svenskalektion i början av dagen, kollade på en chill film, hade håla till ett, hade sen historia, även den chill, och sen "natur". Vår lärare var inte där, dock fick vi lite papper av vår rektor som vi skulle fylla i.
Gick ganska snabbt, så hann med ett tidigare tåg :)
Kom hem, drog till Ica och handlade lite grejer, och sen har det varit plugg.
Ska ha idrottsteoriprov i morgon, och ska försöka få in muskler på latin i huvudet. Varför ska jag lära mig detta??????

Aja, ska kolla lite mer på det. Ändå tur att jag gymmar, så jag slipper plugga så mycket på det för det kan jag redan ganska bra, mohaha. Big fat fördel.

Btw så är det fina vädret nästan tillbaka nu!
Puss på er!♥


I MISS MA CREW!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0