30 maj

I övermorgon är det juni. Tänkte inleda detta inlägg med detta överpositiva påstående!
Det är mindre än två veckor kvar till avslutningen, och det känns i korridorerna kan jag säga. Treorna städade ur sina skåp idag, och snacka om att man blev avundsjuk då! Man undrar ju lite vad dom gör den här sista veckan? Kollar på film på alla lektioner, eller vadå? Aja.
Jag har i alla fall ett väldigt flummigt schema just nu. En massa hålor eftersom vissa kurser är klara, och vi har en massa grupper som redovisar i olika ämnen så där är man också ledig en massa lektioner. Men ändå skönt.
Som tex i morgon, först matte på morgonen och sen samhälle, och sen slutar jag, när jag i vanliga fall skulle gått till fyra?? Men ingen klagar!

Nä, nu ska jag kolla runt lite på facebook och lite så, och sen blir det duschen för mig.
Puss på er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0