Onsdag

Har varit i skolan. Har haft en två och en halv timmes håla. Dock hade vi inte tråkigt, utan Jessie kom till Lund, och hon, jag och Stina tog en lunch på stan! Sallad för mig och Stina, scones för Jessie. Efteråt blev det lite varm choklad och så! Totally mysigt.
Hade sedan lite danska och sen fick jag äntligen sluta skolan. Åkte tåg hem med Jessie, som stannade kvar i Lund och köpte en ursöt hamster :)
Sedan var det dags för kör, och det var kul som alltid!
I helgen blir det fullt upp! På lördag är det luciatåg som gäller, första för i år, lite tidigt, men men! Vi ska gå på Skånes djurpark, alltså utomhus. Kallt!!
Sen på söndag är det kröning utav lucian som gäller. Är faktiskt lite nervös för det, för jag är ju liksom reserv, så jag får stå där med lucian och se söt ut och le och ha mig! Scary shit. Men det ska nog gå bra.

Nu ska jag.. Jag vet inte vad jag ska göra nu! Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0