Spontan shopping

Hade håla idag mitt på dagen, så drog till stan med ett gäng bruttor och spontanshoppade! Mysigt som bara den, och köpte faktiskt en del saker. Skulle egentligen bara köpa en BH på H&M men när jag stod i kö till provrummet så såg jag en tröja hänga på den ställningen för redan provade plagg, så den snodde jag åt mig!! Blev väldigt glad över denna tröja, då den satt skitbra även fast den var i storlek 42. Men hade jag provat den i min vanliga storlek hade den hamnat ovanför naveln liksom.. Så en 42a blev jättebra, och den var inte lös i armarna heller. Kändes överhuvudtaget inte som en 42a, så det var ju trevligt!

I övrigt köpte jag ett naggellack, vantar, hårinpackning, den tänkta BH:n och ett par tjocka leggings att ha under lucialinnet vid utomhuståg!
Mysig håla, det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0