Myshelg!

Jag har inte velat blogga under helgen, så ni får förlåta mig för det!
Har spenderat hela helgen med älskling och bara myst och haft det bra! Hans föräldrar har varit i Stockholm på en romantisk weekend, så vi hade en egen weekend här hemma, haha!
I fredags så följde jag med Trumkåren till Lund och lyssnade och fotograferade när de spelade på en nollsittning. Stämningen var på topp, och jag fick knappt några bra bilder eftersom folk stod på stolarna, haha!
I lördags blev det lite shopping, alltid kul. Köpte lite små fat att ha ljus på här på rummet. Har nyss fyllt dem med kastanjer och ljus, och det är supermysigt!
Köpte också två par boots och en väska, gött!
Hela lördagskvällen blev det bara mys med min älskling! :)
Idag har det varit grymt väder, så vi har varit ute mestadels. Skönt!


Bild på Trumkåren, dock inte tagen av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0