Skumt?

Sitter nu och bloggar på datorn, för en gångs skull haha! Känns som jag redan blivit beroende av mobilbloggen, har använt det en dag! Men det är mycket smidigare ;D Men en sak jag tänkte på, är att det syns ju inte här på dator-bloggen ifall man uppdaterat via mobilen eller inte? Enligt denna sidan har jag inte uppdaterat på 21 timmar men jag skrev senast för en timme sen ungefär? Hm. Men inläggen ligger ju ute på bloggen, så inga problem på den fronten, men det var lite skumt i alla fall! Men det kanske ska vara så? ;)

Jag har bara en massa konstiga bilder på den här datorn, på grekisk konst och grejer (från kulturen!) så det får bli ett bildlöst inlägg just nu. Deal with it ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0