Mamma mia

Hej på er!
De senaste dagarna så har det hänt en del grejer, måste jag nog säga!
Jag har för det första köpt en MacBook Air, som jag är supernöjd med! Den är helt fantastisk jämfört med min förra, klumpiga och onödigt stora dator. Härligt! :D

För det andra, så har min lillebror börjat gymnasiet. Vilket känns sjukt konstigt, för jag ser honom fortfarande som liten... Känner mig som en mamma när jag säger det, haha, men storasystrar får också känna så!

För det tredje, så har jag idag inlett The Big Project of Painting The Closet. Smärre missöde dock när jag insåg att jag och Emilia inte kunde bära ut alla grejer själv.. Dock kom älskling hem tidigt från skolan så han hjälpte mig med att bära, och också att lägga papp på golvet och tejpa listerna (något som jag absolut inte tänkt på själv och förstört hela golvet..... tur att jag har dig!)
Ännu större missöde dock när jag inte fick tag i någon färg, ska fixa detta i morgon. Och förhoppningsvis komma en bit på vägen.

Nu ska jag dock titta på glädepillret nummer 1, Mamma Mia. Kramar på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0