Nytt på nagelfronten!

Hej på er!
Eftersom jag är så himla lat och aldrig orkar sätta mig vid datorn och blogga, så har min nagelkategori blivit lidande! Appen funkar ju fortfarande inte, suck..
 
I alla fall så har jag gjort två designer sedan jag sist lade upp mina holografiska naglar!
Den första är en Ombrédesign gjord med två Dependlack i gröna nyanser. Detta var första gången jag gjorde ombré, så jag är väldigt nöjd!
 
Ganska snyggt för att vara nybörjare på tekniken!
 
Den andra designen är också något nytt för mig, och den gjorde jag för bara en timme sedan!
Jag vet inte vad den heter, om det är splash eller splatter eller vad det är. Coolt är det i alla fall!
Mamma sa att det liknade Picassos tavlor, vet inte om jag håller med, men det är ju en åsikt, haha! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0