Fredag!

Denna veckan har varit väldigt bra, måste jag säga!
I tisdags var det som sagt 18-årskalas, supertrevligt!
I onsdags var det ju Sveriges födelsedag (hehe) och jag begav mig till trollsjön för att lyssna på när älskling spelade. Sedan tog vi det bara lugnt, för igår var alla mina lektioner inställda så jag var ledig ytterligare en dag, skönt!

Igår så hann jag med både teori och fest! Teorin var okej, det var mest vägmärken, haha.

Men festen sen. Det var ju studentjägers, och jag stack dit med två polare från högstadiet, och vi fixade oss hos mig och hade otroligt kul!:)
Men senare på natten, fick jag otroligt ont i bröstet och fick svårt för att andas, så det blev för mig att åka hem tidigare, trist :( har ingen aning om vad som hände, konstigt!!

Idag så sjukade jag mig faktiskt från skolan för jag mådde lite halvkasst i morse, så jag och Jakob har typ sovit hela dagen! Sköönt.

Så allt som allt en bra vecka! Jag skriver mer ikväll, kram!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0