Torsdag

Tjenare!
Just nu så sitter jag och har precis gjort klart min uppgift i engelska, ska ha seminarium i morgon och diskutera litteratur. I en halvtimme. Men jag är helt ok på engelska så det ska nog gå bra!

För övrigt så har jag idag haft en liten minikonsert med disco-teamet. Tisdagen och onsdagen gick ju asbra och det har varit så otroligt kul att man vill aldrig sluta! Men i morgon har vi de två sista konserterna, sedan lägger jag discokläderna och den superblåa ögonskuggan på hyllan för denna gången ;)
Men i morgon så kommer mina föräldrar ta en massa bilder (förhoppningsvis) och de kommer ju upp här!

Men nu är det dags för Big Brother, så jag skriver mer i morgon.
Kram på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0