Helgen!

Tjena!
Nu är helgen snart slut, och det har definitivt varit en väldigt mysig helg!
Igår var jag ju som sagt och shoppade med mamma, och jag fick med mig hem rätt mycket nya grejer!


En på gränsen till svart skjorta med ett härligt aztekmönster på fickor och rygg, från GinaTricot.
En grå topp med tryck från GinaTricot.

Närbild på mönstret. Läckert, eller hur?


En mysig stickad tröja i en härlig, blå färg! Riktigt skön! Från JC.


Mörkt gröna jeans med ganska hög midja, från GinaTricot.


Ett ljust rosa nagellack med fint skimmer, och ett helt vanligt underlack, eftersom mitt gamla var slut. Från Depend, mitt favoritmärke! 

En ganska bra shoppingrunda, om jag får säga det själv! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0