Scrubs och OS

Det kommer bli min dag. Plus mjkiskläder, sängen och datorn. För idag mår jag inte bra. Inte förkylning eller feber eller så, utan typ inuti.. Och jag vet verkligen inte varför, men vill typ bara sova bort en hel vecka ungefär. Så avbokade träningen. Orkar knappt gå uppför trappan så hur ska jag orka ett spinningpass?
Riktigt konstigt, jag mådde liksom hur bra som helst igår, fattar inte vad som har hänt.
Får sova bort det i natt, och hoppas på att det blir bättre i morgon och att man blir glad av att träffa alla igen, shit vad jag har saknat alla!
Håller på och ladda ner två säsonger av Scrubs och Michael Jackson This is it, så kommer titta på det hela dagen och förmodligen inte vara så rolig på varken bloggen, msn eller facebook. Ska vila hela dagen.
Ha det bra, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0