Sliten

Det är vad jag är just nu.
Sååå tänker inte slösa mer tid på att bara sitta uppe och göra inget, så tänkte gå och lägga mej :)
Som sagt så glömde jag kameran hemma, vilket ju var väldigt dumt.
Men kvällen har varit asrolig och tack alla som gjorde den kul!
Allmänt trött i halsen efter allt sjungande, uppskrämd efter spindelfilmen (monsterspindlar som käkade människor, dock överdriven och inte ens bra), och slut på tankar efter att ha snackat om allt och alla ;)
Har börjat längta ännu mer till sommaren nu, eftersom vi bestämde rätt mycket om Åhus idag. Vi ska fixa ett eget lag och sticka upp och spela när det är turnering, kommer bli skitkul!
Sandra tog några bilder ikväll, så dom kommer väl upp på Facebook antar jag, och sedan hamnar dom där ;)
Lite videos kommer kanske också, bland annat en där jag sjunger eye of the tiger, rätt falskt, värt att se fast jag skämmer ut mitt liv, men vad är livet utan lite pinsamheter? ;)
Nej nu ska jag sova, måste upp i tid i morgon och hinna duscha, fixa mig och sedan träffa Mattias. Ska i alla fall ha med mig kameran då.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0