Mys :)

Jättemysig helg med Jakob :)
Stack till Malmö i går och efter att ha letat typ jättelänge med en väldigt tålmodig pojkvän så hamnade dessa i en kasse till mig ;)



Vilket vi diggar rätt mycket, ska också försöka lära mig gå i dom utan att ramla, kan finnas en viss risk ;)
Nejdå jag bara skojar :D

I morgon är det turneering! Taggataggatagga! Tycker nog att alla ska heja på vårt lag så att vi vinner, eftersom vi aldrig gjort det så förtjänar vi att göra det nu sista året.

Nu snart så ska jag ta och läsa slut min svenska bok, eftersom jag måste ha en muntlig och en skriftlig redovisning klar på tisdag. Så det måste jag fixa idag eller i morgon.
Så det ska jag göra nu, puss! :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Nice, får gå och se den då :D

2010-03-07 @ 17:32:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Jakob

Tack för en jättemysig helg älskling <333

2010-03-08 @ 22:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0