26 november

Fredag idag, yes! Började med musik, och vi har ändå kommit rätt långt på vår låt, som vi då ska göra själva. Bland annat så fixade vi melodin idag, och spelade in allt. Skitkul att det går bra!
Sedan så blev det lite chill i cafeterian, och sedan tjugo minuters natur, sedan var skolan slut för min del. Had some buisness to do ;)
Så nu sitter jag här och chillar, är sjukt sugen på typ juice! Måste kolla om vi har lite!
När älsklingen slutat så blir det lite träning, och sen iväg till honom och så spenderar jag natten där.
I morgon blir det pardeeeeey. Nä, skoja bra, ska till Emmi och fira Camillas födelsedag. Kul!
Det var i alla fall allt jag hade att säga! Tog lite bilder innan också, här kommer nån!
Puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0