Sommarbröllop

I juli är jag bjuden på bröllop, tillsammans med älsklingen min! Det ska bli superkul, då detta blir mitt absolut första bröllop! Jag kommer säkert gråta, haha.
I vilket fall har jag ett tag nu haft lite smått ångest över vad jag ska ha på mig!
Men så i lördags åkte jag med Jakob och hans föräldrar till Lund för att leta kostym till honom (det är ju inte bara jag som ska vara finklädd). Så himla orättvist för killar egentligen. Kostym är liksom det enda de har att välja på, pfft. Om de bara visste hur svårt det är att feja runt på stan och leta efter klänning, skor, väska, smink, nagellack, you name it! ;)
Han hittade i alla fall kostym, men jag hittade också klänning! Och nöjd blev jag dessutom!

Jag måste säga att bilden inte gör klänningen rättvisa. Min iPhonekamera är ju vad den är, haha.
I vilket fall så är färgen mycket snyggare än på bilden, och den sitter som en smäck!
Den kommer ifrån Whoops Fashion och kostade 600 kronor.


Jag hittade också skor (som alltid) och de är så himla fina! Jag får hoppa runt i dessa så länge jag orkar, men ska nog ha med mig ett par ballerina just in case, för vi ska ju med all säkerhet dansa också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina skor! var köpte du dom? :)

2012-06-11 @ 19:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0