Onsdag + torsdag

Hade inte tid att sitta vid datorn igår, så bloggen blev lidande. Det blev istället en sista sånglektion innan föreställningen idag, och sen en snabb träning och sedan lite pizza och film med lite polare! Trevlig kväll alltså :)

Idag torsdag, så har jag inte heller haft så mycket tid att skriva, för kom hem vid halv fem typ (gick hem från skolan idag!!) käkade lite och så och sen direkt iväg till Borlunda kyrka. Fick sjunga acapella i kyrkan först, helt läskigt hehe. Sen så kom Pernilla och då blev jag lite lugnare, fast jag var grymt nervös.
Så skulle jag sjunga, så i början så var det väl ok, var skitnervös så darrade lite på rösten men aja. Men sen i slutet så SJÖNG JAG FEL! ARGH!
Sen så gick Winnerbäck låten bra, älskar den låten :)
Och Jakob och Hampus var med duktiga ;) Alla var duktiga, och jag var faktiskt inte den enda som gjorde fel. Haha.
I dag har jag även haft två nationella prov, först matte på morgonen, som var svårt som satan, och sen muntligt engelska på eftermiddagen. Det fick jag dock MVG på :D Rätt så bra dag idag, faktiskt.

I morgon fredag, hem till Jakob nästan direkt efter skolan, sover där och sånt, och sen på lördag blir det träning och förmodligen grillning på kvällen ;)
Så blir nog inte mycket skrivande dom två dagarna heller.
Vet att jag inte skrivit så mycket denna veckan, men orkar inte.
Bättrar mig snart!

Sitter just nu och lyssnar på Lady Gaga, skulle sjukt gärna vilja gå på hennes konsert, hon spelar snart i Stockholm. Men det blev väl slutsålt på en dag typ. Aja!

Vad ska ni göra i helgen då? :)


Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Jakob

Du var med duktig idag älskling :)<333

2010-04-22 @ 22:10:51
Postat av: jakob

Du var med duktig idag älskling :)<333

2010-04-22 @ 22:11:24
Postat av: jakob

Du va med duktig idag älskling :)<333

2010-04-22 @ 22:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0