Ny blogg

Jag tog bort min gamla blogg eftersom den inte blivit uppdaterad på över två månader, hehe.
Så ska försöka börja om på nytt och faktiskt fortsätta den här gången!

Just nu så sitter jag på mitt rum, ganska lättad för jag är precis klar med en uppsats som ska lämnas in i morgon! Har haft ett himla jobb med den, skitjobbigt rent ut sagt, men nu är den klar, grymt skönt.
Fredag i morgon och blir förmodligen lite shopping i Lund, trevlig avslutning på skolveckan.
Tänkte försöka hitta något snyggt till lördag, och vill köpa nytt nagellack.
Hoppas bara att tågen går, i med att det ligger cirka tre meter höga snöberg i varje hörn så är tågen inställda nästan jämt, så vi kanske får problem med att komma in... Men det får lösa sig, jag SKA in!

Tänkte även tipsa om denna killen, som är riktigt grym, mysigare musik får man leta efter! Min favorit på detta albumet är nummer 2, All we ever do is say goodbye, så himla mysig. Nä nu ska jag nog gå ner och se om jag kan hitta nåt och äta och sen ska jag nog bara ta det lugnt framför teven.
Skriver nog i morgon :)

John Mayer – Battle Studies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0