30 mars

Gårdagen och idag fram till fyra spenderades med Jakob, och igår hade vi även tre månader tillsammans, hihi ^^ Och jag har världens sötaste pojkvän så alla vet :) ♥

Efter att han åkte hem vid fyra, så tog jag det lugnt någon timme och sen stack jag iväg på träning med Bella. Sandra var också med, och vi snackade lite skit och lite om the party on friday ;)
Bella fyller ju år i morgon! Och vi ska fira henne på fredag, med grillning och fett roligt folk! Kommer bli sjukt roligt, och jag har kameran med of course :)

Nu efter träningen är det chillkväll som gäller! Ska väl ta och sätta igång någon bra film, käka frukt (det är ju faktiskt tisdag, inget godis ajabaja) och helt allmänt chilla. Blir nog lite dator också, det brukar bli så ;)

En annan rolig grej är att jag nog fått sommarjobb! :D
Inget som är helt säkert, men förmodligen. Pappa kom hem med ett ungefärligt schema idag. Börjar klockan sju varje dag. SJUUUU. Det är emot min natur. Jag får gå upp vid halv sex. Det är omänskligt alltså. Men jag slutar iofs vid 12 och 14 varje dag, så det är rätt lugnt ;) Kan ju ändå dra till beachen efter det liksom. Kommer nog bli asbra, sen har man pengar också, det gillar vi starkt!

Nu ska jag dock sluta snacka, och gå och lägga mig och slagga vid teven.
Ha en bra kväll!
Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt :D

2010-03-30 @ 20:47:14
Postat av: fanny

hejhej :)

jotack ,det är bara bra.

2010-03-30 @ 21:41:44
URL: http://fannyfannyy.blogg.se/
Postat av: Tobias

Ja MQ är favoritaffären!

2010-03-30 @ 22:23:50
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Tobias

Det är synd, men lätt värt att lägga pengar på!

2010-03-30 @ 22:26:34
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0