29 maj

Har verkligen haft en rolig dag idag! Dagen spenderades först med Camilla, Bella, Emil och Frida, och förresten så är ni så söta tsm :)
Vi gick runt och chillade på marknaden fram tills tre något sånt kanske, sen så drog dom hem så då mötte jag upp Jessie och Natta. Vi träffade även Alizia och hennes halvsyster, och vi pratade lite med Mattias en stund.
Jag och Jessie åkte karusell och kul vare! :)
Köpte lite berlocker till mitt armband och lite godis. Köpte även morsdag present ;)

Gick hem med Jessie och Natta vid fem tiden ungefär, och på vägen så mötte vi en knarkare/alkis!! Först så var han schysst och ville ha cigg typ, men vi bara vi röker inte. Sen så började han snacka om random saker, och jag fattade noll för han svamlade bara, kunde ju inte snacka liksom. Sen så efter ett tag så sa jag typ att vi måste dra till tåget, vi kommer missa det. Så började vi gå. Men sen så började han gå efter oss. Jag bara men vi missar tåget. Han bara neeeeej väääänta. Natta: Men vi ska till Malmö. Han: Det skiter jag i!
Så börjar han springa efter oss, och Natta bara: SPRIIIIIING. Så vi sprang satan, osså mötte vi ett äldre par, och Natta bara: Kan ni hjälpa oss? Jag: Han JAGAR oss!!! Haha, alltså vi hade panik, så jäkla roligt. Men han stannade sen i alla fall, och vi bara OMGOMGOMG, hade typ panik haha. Alltså det var skitkul.
PUH! Men jag överlevde i alla fall ;)

Nu så ska jag snart käka med familjen och sen kanske hem till Bella. I morgon blir det att träffa Jakob och sen hem till mormor och fika :) Mys!

Som jag sa innan så blev det inte så många bilder hehe, men här kommer två :)


Ja jag ser pittögd ut på denna bilden men skitsamma för den är sexy ;)

Tack för dagen folket! ♥

Kommentarer
Postat av: aalizia

HAHAHAHHAHAHAHAHAh, vem tog första bilden jo jag ;)

andra bilden: som jag ser ut :(((((((((((((((((((

<33333

2010-05-29 @ 19:19:25
URL: http://aliziaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0